האינטרנשיונל היא תערוכת המזון והמשקאות המובילה בבריטניה. הוא מציע חנות אחת לכל צורכי האוכל, השתייה והאירוח שלך. מחטיפים יבשים ועד ארוחות מוכנות, וציוד בריסטה ועד רטבים ותבלינים, ל-International יש הכל. עם למעלה מ-300 מציגים מיותר מ-20 מדינות המציגים את החידושים האחרונים בייצור מזון ומשקאות, The International הוא המקום למצוא השראה לעסק שלך או להשיק קווי מוצרים חדשים עבור החברה הקיימת שלך.
למה להציג באינטרנשיונל?
יש הרבה סיבות להציג ב-The International. כמה מהם מפורטים להלן. זהו אירוע האוכל והשתייה המוביל בבריטניה. לתערוכה מגיעים אנשים מכל חלקי תעשיית המזון והמשקאות. זה המקום הטוב ביותר לבנות את המותג שלך. אתה יכול ליצור מודעות למותג שלך בתערוכה ולהפוך את המוצר שלך לפופולרי יותר. זה המקום הטוב ביותר להשיק מוצר חדש. הגיוני להשיק מוצר חדש בתערוכת המזון והמשקאות הגדולה ביותר בבריטניה כדי ליצור השפעה מקסימלית. זה המקום הטוב ביותר לבחון הזדמנויות עסקיות. בתערוכה תוכלו לבחון הזדמנויות עסקיות עם חברות מחלקים שונים של תעשיית המזון והמשקאות.
למה לצפות באירוע האוכל והשתייה?
התערוכה הבינלאומית מקדמת בברכה אלפי מבקרים מכל תחומי החיים. מסטודנטים וחובבים שרוצים ללמוד עוד על אומנות קולינרית וטכנולוגיית מזון ועד לאנשי מקצוע שמתלהבים מהתעשייה שלהם ומחפשים רעיונות חדשים, מוצרים חדשים וטרנדים חדשים. התערוכה כוללת מגוון רחב של חלקים, כל אחד אוצר בקפידה כדי להציג את המיטב של תעשיית המזון והמשקאות. בין אם אתה שף שאפתן, מדען מזון או מוביל לפיתוח מוצרים, אתה בטוח תמצא משהו מעניין באירוע.
מוקדש לעתיד האוכל: מדור זה מציג את החידושים האחרונים בייצור מזון ומציע הצצה למזון העתיד. מבשר שגדל באופן מלאכותי ועד חלבונים על בסיס צמחי, הוא בוחן טכנולוגיות מזון שונות והשפעתן על תעשיית המזון.
יצירתיות קולינרית: מדור זה מציג את הטרנדים האחרונים בתחום האוכל והמשקאות ומציע השראה לשפים ומסעדנים מתחילים. מארוחות מוכנות נוחות ועד ציוד בישול חדשני, הוא מכסה את הטרנדים האחרונים בתעשיית המזון והמשקאות.
איך להפיק את המרב מהתערוכה ב-The International?
ישנן דרכים רבות להפיק את המרב מהתערוכה ב-The International. הנה כמה טיפים.
-גלה על המגמות האחרונות בענף שלך: הבינלאומי הוא המקום הטוב ביותר לחקור את המגמות האחרונות בענף שלך. אתה יכול להכיר את החידושים האחרונים בענף שלך ולחקור את הטכנולוגיות העדכניות ביותר בשימוש בענף שלך.
-חקור הזדמנויות עסקיות: התערוכה הבינלאומית היא המקום הטוב ביותר לבחון הזדמנויות עסקיות עם חברות מחלקים שונים של תעשיית המזון והמשקאות. אתה יכול להכיר את הטרנדים העדכניים ביותר בתעשיית המזון והמשקאות ולחקור את הטכנולוגיות העדכניות ביותר בשימוש בענף שלך.
-הפוך את המותג שלך לפופולרי: התערוכה הבינלאומית היא המקום הטוב ביותר ליצור מודעות למותג שלך. אתה יכול להכיר את החידושים האחרונים בענף שלך ולהציג את החידושים האחרונים בענף שלך.
טיפים לחוויית תערוכה מוצלחת
להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לקבל חווית תערוכה מוצלחת. -התחל לתכנן את התערוכה שלך מוקדם ככל האפשר: תכנון התערוכה לוקח הרבה זמן. התחל לתכנן את התערוכה שלך מוקדם ככל האפשר כדי למנוע תקלות של הרגע האחרון.
-פרט את המטרות שלך: לפני שאתה מתחיל לתכנן את התערוכה שלך, חשוב לפרט את המטרות שלך. מה אתה רוצה להשיג עם התערוכה שלך? אילו מבקרים אתה רוצה למשוך? בחר את סוג המציג המתאים: לאחר שציינת את המטרות שלך, הגיע הזמן להחליט איזה סוג תערוכה יתאים לך ביותר. למארגני התערוכה יש סוגים שונים של תערוכות בהתאם לצרכי המציג.
שורה תחתונה
התערוכה הבינלאומית היא הזדמנות מצוינת ליצור קשרים עם אנשים מחלקים שונים של תעשיית המזון והמשקאות. זהו גם מקום מצוין לחקור הזדמנויות עסקיות עם חברות מחלקים שונים של תעשיית המזון והמשקאות. זה המקום הטוב ביותר לחקור את המגמות האחרונות בענף שלך ולקבל השראה לעסק שלך. זה המקום הטוב ביותר להשיק מוצר חדש או להציג מותג חדש לשוק. זהו מקום מצוין לקבל את התובנות העדכניות ביותר על ייצור מזון ומשקאות, טרנדים קולינריים וטכנולוגיות מתפתחות. אז, ודא שאתה משתתף באירוע החשוב הזה כשמדובר בבריטניה.