מהי תערוכת דיג ופירות ים בסין?

סין, צרכנית ויצרנית פירות הים הגדולה בעולם, ממלאת תפקיד קריטי בשוק פירות הים העולמי. תערוכת הדגים ופירות הים בסין היא אירוע סחר המפגיש קונים ומוכרים של פירות ים מכל העולם. התערוכה מספקת הזדמנות מצוינת למשתתפים להציג את המוצרים והשירותים שלהם, כמו גם לבנות שותפויות עסקיות חדשות עם ספקים ולקוחות פוטנציאליים. עסקים מבוססי סין, קטנים וגדולים כאחד, יכולים לקבל הרבה מידע שימושי ואנשי קשר בתערוכה. למבקרים מחו"ל, ההשתתפות בתערוכה מציעה להם הזדמנות לבחון הזדמנויות בשוק הצומח של סין לדיג, חקלאות ימית, עיבוד, הפצה ושירותים נלווים. בואו נסתכל על מה יריד הסחר הזה מציע.

למה לצפות בתערוכת הדגים ופירות הים בסין

תערוכת הדגים ופירות הים בסין היא אחת מתערוכות פירות הים הגדולות באסיה. היא מושכת קהל גדול הכולל סוחרי פירות ים, מפיצים, יבואנים, סיטונאים, קמעונאים ונציגים מרשויות ממשלתיות ומוסדות מחקר. התערוכה מתקיימת אחת לשנה ומתחלפת בין שנגחאי לגואנגג'ואו. האירוע כולל מגוון רחב של מוצרי פירות ים הכוללים דגים וסרטנים, רכיכות, צמחי מים והזנות מים. אתה יכול גם לצפות למצוא ציוד לחקלאות ימית ועיבוד, אספקת אריזה ומוצרים אחרים הקשורים לתעשיית פירות הים. המציגים מציעים סמינרים, סדנאות ואירועים אחרים שבהם המבקרים יכולים ללמוד עוד על המוצרים והשירותים שלהם. האירוע הוא גם מקום מצוין ליצירת קשרים עם אנשים בעלי דעות דומות ולהרחיב את הקשרים העסקיים שלכם.

למה כדאי לך להשתתף בתוכנית?

תערוכת דגים ופירות ים בסין היא הזדמנות מצוינת לקדם את העסק שלך ולהרחיב את המכירות שלך לשוק הסיני. צריכת פירות הים הסיניים צפויה לעלות עקב הביקוש הגובר לפירות ים באופן כללי. למעשה, צריכת פירות הים בסין צפויה לעלות ב-6.5% בשנה במהלך העשור הבא. האקספו מושך אליו מפיצי פירות ים, יבואנים וסיטונאים מסוכנויות ממשלתיות. הם שם כדי למצוא מוצרים עבור העסקים שלהם כמו גם עבור הלקוחות הקמעונאיים שלהם. משתתפים נוספים כוללים נציגים מחברות עיבוד מזון וקמעונאים. הם נמצאים בתערוכה למקור מרכיבי המוצרים שלהם. אתה יכול גם למצוא יצואנים שמספקים מקור למפיצים בחו"ל.

מציג פוטנציאלי

אם אתם ספקים המחפשים להיכנס לשוק הסיני, תערוכת הדגים ופירות הים של סין היא מקום מצוין להציג את המוצרים שלכם וליצור קשרים חדשים. תצוגה באירוע מעניקה לעסק שלך הזדמנות מצוינת לקדם את המוצרים והשירותים שלך בפני קונים מרכזיים ולבנות שותפויות עסקיות חדשות. עם זאת, זכור שהמופע מתקיים דו-שנתי, אז וודא שאתה משתתף במהדורה הנכונה כדי לפגוש לקוחות פוטנציאליים. אם אתה יצואן, השתתפות בתערוכת הדגים ופירות הים של סין יכולה לתת לך גישה לשוק פירות הים הסיני המבוסס. האירוע מושך אליו יבואני פירות ים מכל רחבי סין. הם מוצאים מוצרים מספקים מקומיים ובינלאומיים כאחד. האקספו מספק את ההזדמנות המושלמת עבורכם לקדם את המוצרים שלכם וליצור קשרים חדשים. ודא שהדוכן שלך כולל תצוגה בולטת המציגה את העסק, המוצרים והשירותים שלך.

מוצרים ושירותים מרכזיים המוצעים בתערוכה

China Fisheries and Seafood Expo מושך אליו מציגים מרחבי העולם. תוכלו למצוא חברות ויצרנים של פירות ים, יבואנים, סיטונאים וקונים קמעונאיים, ספקי ציוד לחקלאות ימית, חברות אריזה ולוגיסטיקה, מפיצים של מוצרים ומרכיבים הקשורים למאכלי ים ועוד. התערוכה מציעה שפע הזדמנויות עבורכם למצוא את המוצרים והשירותים הנכונים בשביל העסק שלך. אתה יכול לחפש ספקים של מוצרי פירות ים, ציוד עיבוד ואריזה, שירותי הפצה וכו'. האקספו גם נותן לך הזדמנות מצוינת לחקור שווקים חדשים ולגלות עוד על תעשיית פירות הים הסינית. אתה יכול לנצל את הזדמנויות הרשת באירוע כדי לחקור שותפויות עסקיות.

חשיבותה של סין לשוק פירות הים העולמי

סין היא היצרנית הגדולה בעולם של פירות ים. למעשה, תפוקת החקלאות הימית של סין מהווה 60% מסך כל העולם. מגזר החקלאות הימית בסין תרם תרומה גדולה לביטחון תזונתי ולכלכלה. זה גם עזר להפחית את הלחץ על דיג בר. המדינה היא שוק חשוב לתעשיית פירות הים העולמית. למעשה, סין מייבאת כמעט מחצית מתוצרת החקלאות הימית בעולם. זה הופך את השוק של המדינה למעניין מאוד עבור יצרני פירות ים ומרכיבים. כדי לגשת לשוק הסיני, אתה צריך להבין את הדינמיקה של השוק.

סיכום

תערוכת הדגים ופירות הים בסין היא מקום מצוין ליצירת אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים, בניית שותפויות עסקיות חדשות ומקור מוצרים ושירותים עבור העסק שלך. אתה יכול לבחון הזדמנויות בשוק פירות הים הסיני, למצוא ספקים חדשים ולקדם את המוצרים והשירותים שלך לקונים מרכזיים מכל רחבי העולם. באקספו תוכלו לצפות למצוא מגוון רחב של מוצרי פירות ים, ציוד עיבוד ואריזה, מרכיבים ומוצרים אחרים הקשורים לתעשיית פירות הים. אתה יכול גם לצפות למצוא הזדמנויות רבות להרחיב את העסק שלך ולקדם את המוצרים והשירותים שלך.